LIVRAREA COMENZILOR
- Comenzile peste 300 LEI beneficiaza de livrare gratuita, daca sunt platite cu cardul.
- Pentru comenzile de peste 300 LEI, cu plata ramburs, se va aplica o taxa de ramburs in valoare de 5 LEI.
- Pentru comenzile sub 300 LEI, taxa de livrare este 19 LEI (+5 LEI, taxa de procesare ramburs, in cazul in care alegeti plata la livrare)
POLITICA DE RETUR
RETUR PRODUS DEFECT SAU GRESIT
In cazul in care v-a fost livrat un produs gresit sau constatati ca produsul prezinta defecte de fabricatie, dupa livrare, puteti cere inlocuirea acestuia sau returnarea sumei deja incasate de noi, fara alte despagubiri. Va rugam sa ne notificati in scris, la contact@moosh.ro, in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.
CONDITII PENTRU RETUR
Daca produsul comandat nu este pe masura asteptarilor dvs., puteti returna produsul , numai in cazul in care nu l-ati asamblat si aveti ambalajul original. Returnarea produselor se poate face in 14 zile calendaristice de la data la care ati primit comanda, conform OUG NR.34/214.
Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate ( ambalaj original, sa nu fie deteriorate, montate, sa nu prezinte semne de uzura sau montaj) si sa aiba toate etichetele si ambalajele intacte.
In cazul in care returnarea unui produs se face nerespectand conditiile de mai sus, ne rezervam dreptul de a retine un procent din pret necesar pentru aducerea produsului in starea initiala ( daca este posibil) sau de a refuza returul.
Pentru a initia un retur, va rugam sa ne trimiteti mail la contact@moosh.ro si sa ne transmiteti nr. comenzii dvs, detaliile produsului pe care doriti sa il returnati (SKU, Denumire produs, etc) si motivul pentru care doriti returnarea produselor.
Dupa ce primiti mailul de confirmare de la noi, va rugam, pregatiti produsele pe care doriti sa le returnati.
Chemati curierul dvs. preferat, achitati transportul si trimiteti coletul la adresa indicata de noi, in mailul de confirmare a cererii de retur.
Livrarea returului se va face exclusiv prin serviciul de curierat ales de dvs., iar toate taxele de transport vor fi suportate de dvs.
Nu acceptam colete cu ramburs sau plata coletului!
Nu ne asumam raspunderea pentru colete care ajung deteriorate la noi, din cauza ambalarii necorepunzatoare.
Procesarea coletelor returnate poate sa dureze 14 zile de la returnarea acestuia. Veti primi un mail de notificare dupa ce returul a fost procesat.
RAMBURSAREA SUMELOR
Rambursarea valorii produselor returnate se va face in functie de metoda de plata utilizata la plasarea comenzii din care provin produsele returnate.
RAMBURS - In cazul achitarii produselor prin metoda de plata Plata la livrare, rambursarea contravalorii se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. In formularul de retur.
CARD – In cazul in care comanda a fost achitata cu cardul, rambursarea va fi efectuata catre dvs. pe cardul folosit la momentul achizitiei.
Rambursarea contravalorii se face in maxim 14 zile de la receptionarea coletului in depozitul nostrum si confirmarea returului. Veti primi o notificare prin mail doar in momentul in care plata a fost efectuata.